.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا (تسک منیجر) برای اندروید

Advanced Task Manager Pro 5.1 Android

 

 

نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا (تسک منیجر) برای اندروید - Advanced Task Manager Pro 5.1 Android

 

 

نرم افزار مدیریت برنامه های در حال اجرا، یا همان تسک منیجر (Task Manager) نرم افزاری است که میتواند لیست تمام برنامه هایی که بر روی حافظه در حال اجرا هستند را نمایش دهد. همچنین امکان بستن برنامه های اضافی و خالی کردن حافظه رم (برای افزایش سرعت) را دارد.

 

نرم افزارهای Task Manager زیادی برای اندروید وجود دارند. اما در این مطلب میخواهیم یکی از بهترین ها را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Advanced Task Manager Pro میتواند مدیریت کاملی بر روی حافظه Ram موبایل یا تبلت اندرویدی شما داشته باشد. این نرم افزار علاوه بر امکان نمایش برنامه های در حال اجرا، قابلیت بهینه سازی Ram و افزایش سرعت موبایل را نیز دارد.

 

معمولا برنامه های زیادی در حافظه موبایل در حال اجرا هستند که شما آنها را نمی بینید. در حالی که آنها بخشی از حافظه و همچنین ظرفیت پردازنده را اشغال کرده اند. برخی از آنها باید در حافظه مستقر باشند (مثلا اگر از وایبر استفاده میکنید، این نرم افزار باید همیشه در حافظه داخلی در حال اجرا باشد تا پیغام ها را دریافت کند) اما برخی از آنها فایده ای برای شما ندارند و بهتر است بسته شوند.

 

نرم افزار Advanced Task Manager Pro لیست برنامه های در حال اجرا و مقدار حافظه اشغال شده توسط هرکدام را نشان میدهد. سپس شما میتوانید تصمیم بگیرید که کدام بسته شود و کدام باقی بماند.

 

بستن برنامه های اضافی در حال اجرا علاوه بر افزایش سرعت موبایل، باعث کاهش مصرف باتری نیز میشود.

 

در ادامه مطلب میتوانید با سایر قابلیت های تسک منیجر اندروید Advanced Task Manager Proآشنا شوید و در صورت نمایل نسخه جدید آن را دانلود کنید.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار های اندوید , دانلود نرم افزار پرکابرد اندوید ,
:: بازدید از این مطلب : 2287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : فائزه
ت : سه شنبه 16 دی 1393

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی